Dag vier. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Mirthe Doornbos - WaarBenJij.nu Dag vier. - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Mirthe Doornbos - WaarBenJij.nu

Dag vier.

Door: Mirthe Doornbos

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

15 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Hallo allemaal,

vandaag had ik een lange dag op school maar het was leuk! Het Engels praten gaat al gemakkelijker en automatischer. Ik heb reading and writing lessen, echt geweldig! We zijn begonnen met het schrijven van een verhaal. Elke les schrijven we een stuk erbij, iedereen heeft zijn eigen verhaal maar het gaat bij iedereen wel een beetje over hetzelde. Het verhaal is bij iedereen namelijk geschrven vaniut een dier, die eerst in een dierenwinkel woonde maar nu gekocht is. Ik vind het echt heel leuk! Met de trein naar school gaan is ook heel 'erg leuk. Ik ben het al wel gewend maar het is hier toch anders, en ik hoef minder lang te reizen, wat zeer fijn is.
Op school is het heel erg druk, echt heel veel leerlingen. Bij elke les heb je een andere samenstelling van de leerlingen, maar dat is wel leuk. Sommige lessen zijn best lastig maar ik denk dat dat juist goed is, anders leer ik niet zo veel.
s avonds koken mijn huisgenoot en ik. Robert heeft en receptenboekje voor ons gekocht waar we uit kunnen koken, dat werkt goed en alles is lekker. We eten heelveel groente omdat we allebij vegetarisch zijn haha.

Nu ga ik maar weer. Ik hou jullie snel op de hoogte!
Groetjes van Mirthe.

P.S. als sommige woorden raar gespeld zijn komt dat door dit toetsenbord. Ik mag de laptop van mijn roommate gebruiken maar omdat deze laptop uit Frankrijk komt is het toetsenbord ook anders haha.

  • 16 Juli 2015 - 10:47

    Esther:

    Leuk zeg, samen koken! Dutch/French cuisine in England.
    Is de school een doolhof, of kun je alles makkelijk vinden?
    heb je je ook al opgegeven voor vrijetijdsactiviteiten?

    Groetjes, je moeder.

  • 16 Juli 2015 - 10:49

    Edd!e:

    Ha die Mirthe!

    Leuk om weer iets van je te lezen. Ik ben benieuwd wanneer je eerste blog in het Engels verschijnt.. :-)

    Groetjes!

  • 16 Juli 2015 - 18:48

    Cootje Boekschooten:

    Het is weer helemaal leuk lees ik!
    We hadden niet anders verwacht...
    Wat ik wel verwacht op enig moment dat je Engels gaat schrijven.
    groetjes oma Cootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Mirthe

Welkom op mijn blog! Je kunt hier al mijn verhalen en dingen lezen die ik tijdens mijn reis meemaak. Veel lees plezier! Groetjes Mirthe.

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2382

Voorgaande reizen:

12 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Mijn reis naar Eastbourne

Landen bezocht: