De dag van vertrek - Reisverslag uit Winsum, Nederland van Mirthe Doornbos - WaarBenJij.nu De dag van vertrek - Reisverslag uit Winsum, Nederland van Mirthe Doornbos - WaarBenJij.nu

De dag van vertrek

Door: Mirthe Doornbos

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

12 Juli 2015 | Nederland, Winsum

Hallo,

Vandaag vertrek ik naar Engeland voor mijn talencursus Engels. Mijn ouders brengen me naar Schiphol, waar ik op het vliegtuig naar Londen Heathrow stap. Het wordt mijn eerste keer vliegen. De vlucht duurt niet zo lang, een uur en een kwartier maar het lijkt me erg leuk. Gister heb ik online mijn vliegticket ingecheckt en kon ik nog kiezen waar ik in het vliegtuig wilde zitten. Ik heb gekozen voor een stoel bij het raam, ik ben benieuwd!
Het is ook mijn eerste keer dat ik alleen op reis ga, en alleen naar het buitenland. Ik heb alles voor mijn gevoel wel goed voorbereid dus ik ben niet zo heel zenuwachtig.
In Eastbourne verblijf ik in een gastgezin. Ik ga van maandag t/m vrijdag naar school en in de weekenden ben ik vrij.
EF heeft voor mij een transfer geregeld die mij vanaf Londen naar mijn gastgezin brengt. Ik heb deze mensen nog niet ontmoet dus ik ben heel benieuwd! Ik weet wel dat er een hond is en dat het gezin van koken, wandelen en muziek maken houd. Ik zelf hou ook van koken en honden vind ik ook erg leuk, dus dat moet wel goed komen!

Ik heb erg veel zin in de komende vier weken en ik weet zeker dat het heel leuk gaat worden.

Tot snel! Groetjes van Mirthe.


  • 12 Juli 2015 - 12:49

    Eddie:

    Mirthe, heel veel plezier de komende weken!

  • 12 Juli 2015 - 13:06

    Cootje Boekschooten:

    Nou dat is een goed begin, zou ik denken!
    Goede reis en veel plezier!
    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirthe

Welkom op mijn blog! Je kunt hier al mijn verhalen en dingen lezen die ik tijdens mijn reis meemaak. Veel lees plezier! Groetjes Mirthe.

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 2390

Voorgaande reizen:

12 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Mijn reis naar Eastbourne

Landen bezocht: